05
دسامبر

قیمت اجرای سقف وافل

قیمت سقف وافل

یکی از پر کاربرد ترین روش های اجرای سقف در بناهای امروزی سقف وافل می باشد که به دلیل مزایای زیاد آن بسیاری از پیمانکاران ساختمان سازی این سقف ها را برای ساختمان انتخاب می کنند. با کهن دک همراه باشید تا در این مقاله سقف وافل و نحوه محاسبه قیمت آن را برای شما محاسبه کنیم:

قبل از اینکه درباره قیمت سقف وافل یا قیمت اجرای آن صحبت کنیم باید بدانید برای ساخت این سقف ها نیاز به قالب مخصوص است که قالب وافل نام دارد. یعنی باید قالب وافل را از قبل خرید کنید که بر خلاف سایر سقف های مرسوم در ساختمان سازی، قالب های وافل قابلیت چند بار مصرف دارند و می‌توان تا ۳۰ بار از آن استفاده کرد.

شما میتونید قالب وافل نو و یا قالب وافل دست دوم  را از کهن دک با قیمت مناسب تهیه نمایید. برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

با توجه به استفاده چند باره قیمت قالب سقف وافل نسبت به دیگر قالب ها کمی بیشتر است. به دلیل استفاده زیاد چندیدن باره ارزش دارد که برای آن هزینه کنید و بدین شکل قیمت قالب سقف بیشتر می شود. نکته ای را که باید مد نظر داشته باشید این است که قسمتی از هزینه اجرای سقف وافل مربوط به خرید قالب سقف وافل است و قسمت دیگر شامل اجرای آن است.

بیشتر بخوایند سایبان مغازه. نکته دیگر این است که ساخت این قالب ها نیاز به کارگران ماهر و آموزش دیده ندارد و برای حمل و نقل نسبت به سایر سقف ها نیاز به تعداد کارگر کمتری دارد که از این لحاظ قیمت آن کمتر می شود.

  • اگر میخواهید هزینه های بنای خود را کاهش دهید برای سقف میتوانید به جای خرید از اجاره قالب وافل استفاده کنید.

مورد دیگه ای درمورد قیمت سقف وافل این است که این سقف ها نسبت به دیگر سقف‌ها به بتن و مواد اولیه کمتری نیاز دارند و بازهم موجب می‌شوند قیمت اجرای سقف وافل خیلی کمتر از قیمت سایر سقف‌هاشود.

 

علاوه بر قیمت اجرای مناسب سقف وافل، شما بعد از اجرای سقف وافل میتوانید خیلی آسان پایان کار بگیرید چرا که این سقف ها با همه قوانین ساختمان سازی مطابقت دارند.

قیمت اجرای سقف وافل

قیمت اجرای سقف وافل به شرکت پیمانکار سقف وافل که از آن قالب ها را تهیه کردید، بستگی دارد. شرکت کهن دک با داشتن متخصصین توانمند در زمینه اجرای سقف وافل می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد در صورتی که برای براورد هزینه اجرای سقف نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس گرفته تا به رایگان شما را مطلع سازیم. کهن دک از 0 تا 100 اجرای سقف وافل را را بعد از عقد قرارداد و مشخص کردن قیمت اجرا برای شما انجام می دهد و شما با دانستن هزینه های اجرا راحت تر میتوانید خرید کنید.

یکی دیگر از مزیت های سقف وافل این است که به دلیل توخالی بودن میتوانید تمامی اجزای مورد نیازتان را از درون سقف عبور بدهید که بدین طریق قیمت اجرای سقف وافل کمتر خواهد بود، زیرا دیگر به سقف کاذب نیازی نیست. درست است که قیمت سقف وافل نسبت به سایر سقف های موجود در بازار بیشتر است اما خروجی آن بسیار مطلوب تر است و ظاهری شیک و بی نقص دارد.

علاوه بر موارد گفته شده ظاهر سقف وافل هم بعد از اجرا به خودی خود شیک می باشد و نیاز به هزینه برای  نصب یک لایه روکار برای آن نیست.

اگر شما به تازگی با سقف وافل آشنا شده اید و تصمیم دارید که برای ساختمان خود این سقف ها را اجرا کنید میتوانید با مقایسه قیمت اجرای شرکت کهن دک با سایر رقبا بپردازید و در صورت مناسب بودن قیمتها، اجرای کار خود را به ما بسپارید.