08
دسامبر

پیمانکار سقف وافل در تهران و شهرستان

یکی از اصلی ترین مراحل ساختمان سازی، اجرای اسکلت سازه می باشد. در این مرحله اگر پیمانکار دچار خطا بشود، مرحله بعدی که نازک کاری کار است دچار تغیراتی می شود.

برای اجرای سقف وافل با توجه با اینکه معماری آن  نمای اکسپوز زیرین سقف می باشد باید با دقت عمل نمود. ایجاد شبکه ای از سقف های وافل بی شک نیازمند تجربه کاربری بالا و نظارت قوی می باشد.

 اجرای دقیق تیرهای آویزدار، قالب گذاری وافل، قالب برداری سقف و … موجب گردیده تا نیاز باشد پیمانکار سقف وافل در طول مراحل اجرا همفکری با شرکت‌های مشاوره داشته باشند.

به طور کلی برای اجرای دو شیوه اجرای معمولی و مدولار مرسوم می باشد. قبل از استارت خاکبرداری، پیمانکار سقف وافل باید نقشه‌های سازه را خیلی دقیق مطالعه و بررسی کند. نوع شالوده، ریشه‌های ستون، محل جانمایی دیوارهای برشی، راهکار قالب بندی دیوارهای یک طرفه، جدول لیستوفر ارائه شده از سوی محاسب و تطابق آن با وضع موجود، کارهایی می باشد که پیمانکار باید تحت یک گزارش به کارفرما گزارش بدهد.

مرحله قالب چینی سقف در سقف وافل بسیار مهم می باشد و باید پیمانکار سقف وافل همه چشمه های موجود در سقف را با وضع موجود تطابق دهد و در صورت مغایرت همه چیز را به تیم مشاور گزارش بدهد.

  • اگر میخواهید هزینه های بنای خود را کاهش دهید برای سقف میتوانید به جای خرید از اجاره قالب وافل استفاده کنید.

پیمانکار سقف وافل

شركت فنی مهندسي کهن دک پیمانکار سقف وافل، متشـكل از دپارتمان هاي تخصـصـي طراحي و اجراي سازه، معماري، مديريت پروژه و توليد مصـالح نوين، با بهره گيري از نيروي متخصص فارغ التحصيل از بهترين دانشگاه هاي ايران در زمينه توليد محصـــولات نوين ساختماني و ارائه انواع خدمات مهندسي همگام با دانش روز دنيا فعاليت مي كند.

بیشتر بدانید : حداکثر دهانه سقف وافل چقدر است؟